ساختار دانشکده
منوی اصلی
لینکهای مرتبط

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 6812
بازديدکنندگان امروز: 2332
کل بازديدکنندگان: 5782199
بازديدکنندگان آنلاين: 6
زمان بارگزاري صفحه: 1.5290 ثانيه
شرح وظایف مسئول امور آموزشی

مسئول امور آموزشی

نام و نام خانوادگی: خانم اکرم عابدینی پور(کارشناس ارشد پرستاری)
شرح وظایف:
۱- نظارت به حسن انجام کار کارشناسان آموزش
۲- تنظیم، هماهنگی و دریافت مدارک مربوط به اساتید و مربیان بالینی جهت انعقاد قرارداد حق التدریس
۳- هماهنگی با آموزش کل در امور کلی آموزش
۴- انجام مکاتبات با آموزش کل(هماهنگی مربوط به برنامه سما، کارت دانشجویی، لیست حضور و غیاب، لیست نمرات و ...)
۵- ارسال دعوتنامه های اساتید جهت تهیه سئوالات امتحانی در زمان مقرر
۶- هماهنگی و همکاری با مدیر گروهها و ریاست دانشکده جهت ابلاغ اساتید
۷- ارسال ابلاغ اساتید در شروع هر نیمسال
۸- تنظیم نمرات دریافتی از اساتید و مربیان
۹- انجام اقدامات لازم بر روی لیست نمرات اساتید و ارسال آن به آموزش کل
۱۰- درخواست نیازمندیهای آموزش از مدیر امور اداری و ریاست دانشکده
۱۱- تنظیم و تهیه و نگهداری اسناد و مدارک مربوط به آموزش(برنامه های هر ترم، ابلاغ اساتید، گواهی تدریس، دستورالعملهای آموزشی، سرفصل دروس، فرمهای آموزشی ...
۱۲- تهیه آمار دانشجویان در امور مورد نیاز
۱۳- اعلام وضعیت تحصیلی دانشجویان به اساتید راهنما
۱۴- انجام و کنترل انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود
۱۵- گزارش فعالیت اساتید و دانشجویان و عملکرد آموزشی در پایان هر نیمسال به ریاست دانشکده
۱۶- تنظیم و ارسال مکاتبات مربوط به معرفی دانشجویان به مراکز درمانی با همکاری و هماهنگی با مدیر گروه¬ها
۱۷- عضویت در شورای آموزشی دانشکده
۱۸- جمع آوری، تنظیم و پیگیری قراردادهای حق التدریس اساتید و مربیان حق التدریس جهت ارسال به امور مالی
۱۹- تنظیم برنامه بازدید از کارآموزیها و شرکت در تعدادی از بازدیدها همراه با مسئول امور بالینی جهت نظارت
۲۰- تدوین برنامه مراقبین جلسات امتحانی و نظارت و همکاری در برگزاری جلسات
۲۱- شرکت در جلسات آموزشی ماهانه برگزار شده از طرف معاونت آموزشی
۲۲- پیگیری مصوبات جلسات آموزشی و نظارت بر انجام آن
۲۳- هماهنگی و همکاری کامل با ریاست دانشکده
۲۴- گزارش فعالیتهای انجام شده به صورت ماهانه به ریاست دانشکده