دانشگاه علوم پزشكي قم همزمان با استان شدن قم در سال 1375 و با ارتقاي شبكه بهداشت و درمان قم كه تا آن زمان، به عنوان يكي از مراكز تابعه دانشگاه علوم پزشكي تهران فعاليت ميكرد و متولي امور بهداشتي و درماني قم بود، به عنوان دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني قم شكل گرفت. همزمان، موافقت اصولي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي با ايجاد دانشكدههاي پرستاري و بهداشت اعلام گرديد، تا اينكه در سال 1376 با پذيرش دانشجو در رشته كارشناسي پرستاري، فعاليت آموزشي دانشكده رسماً آغاز شد. پس از آن، در سال 1377، شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي با پذيرش دانشجو در رشته كارداني بهداشت محيط موافقت نمود و نخستين گروه از اين دانشجويان در بهمنماه 1378 مشغول به تحصيل شدند. مرحله بعد، آموزشي شدن شش بيمارستان تابعه دانشكده، شامل بيمارستانهاي حضرت زهرا (س)، كامكار عربنيا، نكويي هدايتي، كودكان فاطمي سهاميه و ايزدي، حضرت معصومه و تبديل آنها به مراكز آموزشي درماني بود كه در سال 1379به تصويب وزارت متبوع رسيد. سپس، پذيرش دانشجو در رشتههاي كارداني اتاق عمل و كارداني بهداشت حرفهاي در سال 1381 مورد موافقت شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي قرار گرفت.
رياست دانشگاه
دفتر رياست
هيات امناء
بازديدکنندگان اين صفحه: | 10047 |
---|---|
بازديدکنندگان امروز: | 531 |
کل بازديدکنندگان: | 8804707 |
بازديدکنندگان آنلاين: | 3 |
زمان بارگزاري صفحه: | 1.5890 ثانيه |
سرکار خانم کبری انصاری مسئول امور اداری و عمومی شرح وظایف مسئول امور عمومی و اداری و مسئول سایت 1-برنامهریزی، اجرا و پایش کلیه امور عمومی و اداری دانشکده شامل دبیرخانه، خدمات، نقلیه، تاسیسات، انبارها و حفاظت دانشکده و نظارت بر عملکرد نیروهای مرتبط. 2-تعامل و همکاری با مدیریت محترم امور اداری و عمومی معاونت آموزشی دانشگاه. 3-نظارت بر حسن اجرای مقررات اداری توسط کلیه کارکنان دانشکده. 4-ارائه گزارشهای مستمر در خصوص کلیه فعالیتهای صورت گرفته مرتبط در دانشکده. 5-پیگیری مستمر امور توسعهای دانشکده (زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری) 6-پیگیری و ساماندهی امور کتابخانه و سالن رایانه و اطلاعرسانی، تجهیزات سمعی و بصری و... 7- تعامل مثبت و کارآمد درون و بین بخشی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیتها. 8-سایر امور محوله از طریق سرپرست و معاونین محترم دانشکده.
|